Åbningstider

Torsdag, 31. oktober 2019 (tysk helligdag): Lukket
Jul/Nytår 2019:
Ti. 24/12 (juleaften): Lukket
On. 25/12 (1. juledag): Julefrokost fra kl. 12.00 til 18.00. Vi beder om bordreservation (Ingen minimumsantal som ved normal booking af vores julefrokost).
To. 26/12 (2. juledag): Julebrunch fra kl. 10.00 til 15.00. Vi beder om bordbestilling.
Ti. 31/12 (Nytårsaften): Kl. 19.00 til 24.00 festlig nytårsmenu. Bestil venligst bord i god tid.
On. 1/1 (Nytårsdag): Lukket
Fra fr. 3/1 2020 til og med sø. 19/1 2020 holder restauranten ferielukket, men vi kan kontaktes pr. email.
KØKKENETS ÅBNINGSTIDER HELE ÅRET:
Vi serverer varm mad fra kl. 11.30 til 14:30 samt fra kl. 17.30 til 21.00.
Søndag holder vi lukket.
I SOMMERMÅNEDERNE JUNI TIL AUGUST:
Vores dejlige gårdhave har åbent, så du kan nyde en frokost eller middag i det fri.

PRAKTISKE OPLYSNINGER:

Der er parkeringsplads lige bag restauranten, GPS-adresse: Süderhofenden 12, 24937 Flensburg. Herfra er der gennemgang til gårdhaven og restaurantens indgang. I gennemgangen er der både en trappe, men også en rampe, så tilgangen er egnet for kørestole, gangbesværede og barnevogne.

Der er ligeledes barrierefri adgang til restauranten. En trappe fører fra gårdhaven op til restaurantens indgang, men ved siden af denne finder du den separate indgang til Kongesalen. Her er der blevet indbygget en elevator, så det er nemt at komme op til restauranten både med kørestol og barnevogn.Giv os besked ved din ankomst, vi hjælper dig gerne!

Der er ligeledes handicaptoiletter, der er tilgængelige med kørestol, i restauranten.

Holder du fest i Kongesalen, er der ud over trappen til 1. sal også indbygget en yderligere elevator, så alle kan være med til fest!

Vi modtager gængse kreditkort: Visa, Visa/Dankort, Mastercard, EC-kort
Du er velkommen til at betale med danske kroner, men vi beder om forståelse for, at vi kun modtager danske kontanter i sedler og at du får udbetalt byttepenge i euro.

German