Champagne
Reception med buffet
for op til 250 personer
20230530_115858
Vi har de perfekte rammer
til din fest!
previous arrow
next arrow

Restaurant Borgerforeningens selskabslokaler i Flensborg:
De perfekte rammer til din fest eller reception

Fester med glade gæster!
Planlægger du fødselsdagsfest, konfirmation, bryllup eller jubilæum?

Vil du fejre fødselsdag, barnedåb, konfirmation eller holde middag for familie eller venner? Måske vil du holde reception i forbindelse med en rund fødselsdag eller et firmajubilæum? Planlægger du bryllup eller festmiddag med musik og dans? Restaurant Borgerforeningen har de passende selskabslokaler!

Selve restauranten befinder sig i stueetagen. Vi har mange fleksible muligheder for at opdele den i flere separate lokaler, så du kan holde både små og større middage og fester i de rammer du ønsker. Du kan booke et separat selskabslokale til arrangementer fra 10 til 55 personer.

I restauranten er der plads til middagsselskaber eller receptioner med op til 100 gæster. Restauranten forbinder hygge med elegance, og mange, herunder firmaer, klubber og foreninger, vælger at holde alt fra små hyggelige sammenkomster til større festmiddage og receptioner her.

Her har vi dækket til julefrokost til 22 personer i et af restaurantens separate lokaler

Ved receptioner er der plads til op mod 150 gæster i restauranten. Restauranten omfatter ligeledes en hyggelig bar.

Selskabslokaler med plads til op til 250 gæster

Den storslåede Kongesal med sine historiske malerier og krystallysekroner befinder sig på Borgerforeningens første sal. Den er særdeles velegnet til arrangementer fra 50 til 180 personer ved festmiddage, og op til 250 personer ved receptioner og cocktailparties. Desuden er der en scene, hvilket giver mulighed for optræden, livemusik og koncerter.

Kongesalen

Den pragtfulde og samtidig hyggelige sal hedder i øvrigt Kongesalen, fordi kong Frederik VII og grevinde Danner gerne deltog i Borgerforeningens fester, når de opholdt sig på deres sommerresidens Lyksborg Slot. Også dronning Margrethe II har flere gange gæstet Kongesalen.

Vores J.C. Møller-værelse ligger ligeledes på første sal, i tilknytning til Kongesalen, med plads til 10-35 personer i forbindelse med middage. Det er ligeledes stiligt og samtidig hyggeligt og kan benyttes separat eller i forbindelse med arrangementer i Kongesalen.

J.C. Møller-værelset, opkaldt efter tidligere overborgmester i Flensborg, Jacob Clausen Møller

På første sal er der ligeledes en bar, der er åben i forbindelse med fester og receptioner. Der er separat indgang fra vores smukke gårdhave til Kongesalen og J.C. Møller-værelset. Her er der stor garderobe, hvor vores personale vil stå klar til at tage imod jeres overtøj. Derefter går I op af den flotte svungne trappe, der leder op til første sal. Der er ligeledes elevator, samt barrierefri adgang.

Fantastisk fest til tyske priser

Vi sætter alle sejl til for at din fest bliver en uforglemmelig, god oplevelse: Udsøgt mad og drikke er naturligvis en selvfølge! Det samme er venlig og opmærksom betjening, men vi lægger ligeledes megen vægt på, at alle detaljer er helt i top. Hertil hører festligt dækkede borde, blomsterdekorationer, velkomstdrink, naturligvis alt efter aftale med dig og i henhold til dine ønsker. Om sommeren kan vores smukke, historiske gårdhave danne den perfekte start på dit selskabsarrangementet.

Selvfølgelig er det ikke gratis at holde selskab. Heller ikke hos os. Men vores priser er yderst rimelige, både hvad angår mad og drikkevarer. Du kan få et indtryk af vores prisniveau ved at se på vores menu, men husk, at vi altid udarbejder et individuelt tilbud, tilpasset dit budget og dine ønsker!

Vi rådgiver dig gerne, så du er sikker på at få et vellykket arrangement. Og når detaljerne er på plads, kan du blot læne dig tilbage og glæde dig til din fest!

Kontakt os, gerne i god tid, og få et uforpligtende tilbud for dit selskabsarrangement.

Rart at vide, når du skal holde selskab i Restaurant Borgerforeningen:

Der er barrierefri adgang til restauranten, Kongesalen og J.C. Møller-værelset.  Du finder yderligere information her.

Parkering

Restaurant Borgerforeningen ligger midt i Flensborg, men der befinder sig en parkeringsplads (mod betaling) lige bag ved restauranten. Indkørslen befinder sig mellem Süderhofenden 12 og 14, lige ved ZOB i Flensborg samt via Nikolaistrasse.

Overnatning i forbindelse med festarrangement

Har du brug for overnatning i forbindelse med et selskabsarrangement i Restaurant Borgerforeningen, ligger der et større udvalg af hoteller indenfor få minutters gå-afstand.

German