TorstenSabrinaMillant
Om os

Hvem står bag Restaurant Borgerforeningen?

Torsten Millant har over 25 års erfaring som professionel kok og er restaurantens forpagter og køkkenchef. Torstens hustru Sabrina leder restauranten, som de overtog i oktober 2014:

At drive Restaurant Borgerforeningen er ikke bare et arbejde for os, men derimod vores passion og drøm. Vores mål er at være det fortrukne spisested i centrum af Flensborg for rigtig mange mennesker. At det er lykkedes, vidner vores talrige stamgæster om.

Vores koncept

Vores koncept er ganske enkelt:  God mad til fornuftige priser og venlig betjening i en restaurant, der er både elegant og hyggelig, med en afslappet atmosfære.
I alt er der 18 ansatte, som Torsten og Sabrina lægger stor vægt på løbende at vejlede og uddanne.

Det er ikke muligt at drive en god restaurant uden at have gode medarbejdere. Vi er meget glade for, at det er lykkedes os at samle et rigtig godt hold!

Hyggelig elegance i traditionsrige omgivelser

I foråret 2018 blev Restaurant Borgerforeningen gennemgribende renoveret:

Vi har dermed skabt nogle fantastiske rammer til både frokoster, middage med familie og venner og romantiske middage. Vi har ligeledes fremragende lokaliteter til selskaber og arrangementer fra 10 til 250 personer.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvad enten du vil reservere bord eller planlægger et selskab. Vi glæder os til at hilse dig velkommen!