Kaffebord / traktement efter begravelse

Mindesamvær efter begravelse eller bisættelse i Restaurant Borgerforeningen

Samvær og trøst i en svær tid

Det er altid trist at tage afsked med et familiemedlem eller en god ven. I Restaurant Borgerforeningen kan familie og venner kan samles efter begravelsen eller bisættelsen i hyggelige og rolige omgivelser ved et mindesamvær med kaffebord eller en anden form for traktement. Samværet efter det triste, fælles farvel til en nærtstående person opleves som trøst og opmuntring. At spise sammen giver mulighed for at dele smerten, udveksle minder om den afdøde og også for at grine sammen.

Kaffebord eller traktement til mindesamvær

Afhængigt af tidspunktet på dagen er det almindeligt med kaffebord eller et traktement i form af en let buffet. Det bliver dog i stigende grad mere almindeligt at servere den afdødes yndlingsmåltid. På den måde kombineres mad og minder på en meget personlig måde.

I får selvfølgelig stillet et separat rum til rådighed, hvor der er dækket op til følget, så I er uforstyrret. Vi tilbyder vores gæster barrierefri adgang til restauranten. Desuden er der parkeringspladser (mod betaling) lige bag restauranten.

Vi rådgiver dig gerne i denne svære tid og udarbejder et individuelt tilbud efter dine ønsker. Ring til os på telefon 0049 461 2 33 85 eller skriv en besked til os.

German