Bryllupsfest i Flensborg Restaurant Borgerforeningen
BryllupFlensborgRestaurantBorgerforeningen
Planlægger I bryllup?
BryllupsfestFlensborg
Ønsker I en lille bryllupsmiddag eller stor bryllupsfest?
BryllupsmiddagFlensborg
Med en lækker bryllupsmenu?
Bryllup-RestaurantBorgerforeningen
Vi har de perfekte rammer
BryllupsfestRestaurant-Borgerforeningen
Så I får et rigtig drømmebryllup
PlayPause
previous arrow
next arrow

Bryllupsfest i Restaurant Borgerforeningen

De perfekte bryllupslokaler i Flensborg:
Her bliver jeres bryllupsfest et minde for livet

Planlægger I et stort bryllup med alt hvad dertil hører eller vil I fejre jeres vielse med en lækker bryllupsmiddag: Vi har de perfekte rammer!

Hold jeres bryllup i Restaurant Borgerforeningen midt i Flensborg og lad os rigtig forkæle jer.  Hvadenten I vil holde en bryllupsmiddag for familie og venner efter jeres borgerlige vielse, indbyde til reception i anledning af jeres bryllup eller holde den helt store bryllupsfest: Vi har plads til op til 250 gæster, bl.a. i vores smukke, historiske kongesal, hvor flere danske konger har været til bal. Vi lægger megen vægt på at rådgive jer omkring jeres bryllupsarrangement og vi har stor erfaring med bryllupsfester. Vi er med hele vejen og sikrer, at alle detaljer er på plads.  Der meget vigtigt for os, at I er overbevist om, at I med os har truffet det rigtige valg af bryllupslokaler, for kun på den måde kan I slappe af og nyde jeres dejlige, uforglemmelige bryllupsfest.

Festlig bryllupsmiddag eller lækker buffet?

Det er helt op til jer, om I ønsker en velkomponeret bryllupsmiddag eller en førsteklasses buffet til jer og jeres bryllupsgæster.
Hvis I ønsker det, kan I fortsætte aftenen med kaffe, bryllupskage, bar og dans. Senere på aftenen serverer vi gerne natmad for jeres bryllupsgæster. Vi rådgiver jer med udgangspunkt i det I kunne tænke jer og giver jer et tilbud i henhold til jeres ønsker og budget.

Bryllupskage eller kransekage
Vi samarbejder med en konditor, der kan skabe en individuel bryllupskage designet specielt til jer, passende til tema og farver ved jeres bryllup. I kan også få leveret en kransekage, den traditionelle danske bryllupskage. Vores samarbejdspartner sørger for at jeres kage leveres direkte til os og vi sørger for at den bliver flot præsenteret inden servering.

Candy Bar
Hvad med en skøn Candy Bar med lækkert slik og søde sager, som jeres gæster kan betjene sig ved i løbet af bryllupsfesten? Den trendy slikbuffet bliver mere og mere populær ved bryllupper: Den ser ikke blot godt ud, den er også en fuldtræffer hvad angår noget til den søde tand. Vi laver gerne en dekorativ candybar i henhold til jeres ønsker.

Blomster- og borddekoration
Vi er gerne behjælpelige med festlig og smuk blomsterdekoration. Vi samarbejder med en dygtig blomsterbutik og florist, der skaber fantastiske blomsterdekorationer ud fra jeres ønsker, ligesom de gerne binder brudebuketten samt laver blomsterdekoration til kirken. Mht. borddekoration retter vi os selvfølgelig efter jeres farveønsker og tema, så alt passer sammen.

Musik og dans
Kongesalen er perfekt til musik og dans efter middagen og selvfølgelig til brudevalsen. Der er en scene med plads til DJ eller live musik. Restauranten har et dansegulv, højtaleranlæg og plads til en DJ eller et lille orkester. Vi formidler gerne kontakt til en DJ.

I og jeres gæster må blive så længe I ønsker det, der vil altid stå tilstrækkeligt med venligt og opmærksomt personale til rådighed.

Send os en mail eller ring til os på tlf. 0049 461 2 33 85 (fra Danmark, fra Tyskland: 0461-2 33 85) og aftal en tid, hvor I kan se lokaliteterne og I får et tilbud på jeres bryllupsfest, baseret på jeres ønsker.

Vi glæder os til at byde jer velkommen til en uforglemmelig bryllupsfest

Der er barrierefri adgang til Restaurant Borgerforeningen samt en parkeringsplads lige bag restauranten.  Få mere information her under Praktiske oplysninger. Såfremt I eller jeres gæster har behov for overnatning, ligger der en lang række hoteller indenfor få minutters gå-afstand.

German