composing-2177035_1920
Vi har selskabslokaler
fra 10 til 180 gæster!
Buffet2
Kunne I tænke jer en lækker buffet?
previous arrow
next arrow

Konfirmationsfest

Hold konfirmationsfest i smukke selskabslokaler til tyske priser

Konfirmationen er en festlig anledning til at invitere familie og venner og holde en dejlig fest for den unge konfirmand. Familie og venner kommer rejsende fra nær og fjern for at fejre det unge familiemedlem. Det kan hurtigt blive en større opgave, så hvorfor ikke overlade arbejdet til os, så I kan læne jer tilbage og nyde at jeres barn nu er på vej til at træde ind i de voksnes rækker ved at blive konfirmeret. I inviterer gæsterne, vi tager os af resten!

Tre-retters menu eller buffet? Hvad kunne I tænke jer?

Fra forret til dessert. vi har noget for enhver smag. Ønsker I en lækker buffet eller en tre- eller fire-retters middag? Intet problem! Vi rådgiver jer gerne med hensyn til menu, drikkevarer og pynt ved en personlig samtale.

Vi oplever i stigende grad, at forældre tilrettelægger konfirmationsfesten sammen med den vordende konfirmand. Og sådan skal det også være, for det er en fest for konfirmanden, og han eller hun skal nyde dagen. Dette garanterer en uforglemmelig fest i en behagelig atmosfære, uanset om det er med få eller mange deltagere: Vi har smukke selskabslokaler lokaler til fester fra 10 til 180 personer!

Book i god tid

Husk at bestille i god tid! Konfirmationer finder traditionelt sted om foråret, men det gør mange bryllupper også. Så sørg for booke hos os i god tid, gerne så snart I har en dato for konfirmationen. Ring på 0049 461 2 33 85 eller skriv en besked til os.

Vi glæder os til at byde jer velkommen til en uforglemmelig konfirmationsfest

Der er barrierefri adgang til Restaurant Borgerforeningen samt en parkeringsplads lige bag restauranten.  Få mere information her under Praktiske oplysninger. Såfremt I eller jeres gæster har behov for overnatning, ligger der en lang række hoteller indenfor få minutters gå-afstand.

German